РЕЧНИК
Други | А | Б | В | Г | Д | Е | Ж | З | И | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ъ | Ь | Ю | Я | Всички
М |
---|
Максимален брой опитиМаксимален брой опити е настройка при добавяне на Игри в Moodle. Чрез нея преподавателят въвежда колко пъти учениците да могат да играят играта. | |
Максимален брой отговориМаксимален брой отговори е настройка при добавяне на Дейност Урок, която позволява на преподавателя да зададе колко отговора планира да съдържат въпросите в урока. Този параметър осигурява необходимия брой полета за отговори при въвеждане на въпросите. | |
Максимална оценкаМаксимална оценка е настройка при добавяне на Игри в Moodle. Чрез нея преподавателят поставя максимален брой точки за решението на играта. | |
Меню АдминистриранеМеню Администриране е достъпно за преподавателя в Дейност Уики и позволява изтриване на отделни страници или версии на страниците. | |
Меню ИсторияМеню История е достъпно за преподавателя в Дейност Уики. Уики пази запис на процеса по изграждане на съдържанието под формата на версии. От Меню История преподавателят може да прегледа кой ученик какво съдържание е добавил, като сравни отделните версии на страниците. | |
Меню КартаМеню Карта е достъпно за преподавателя в Дейност Уики. Оттук той има достъп до всички страници, добавени в Уики, подредени по азбучен ред. | |
Меню КоментариМеню Коментари е достъпно за преподавателя в Дейност Уики.Тук е мястото за коментари и въпроси, които учениците могат да задават, докато работят по съдържанието. Преподавателят може да ги преглежда и да отговаря, за да насочва и подпомага учениците. | |
Меню ОтчетиМеню Отчети е част от Дейност Урок. Преподавателят може дапрегледа подробно изпълнението на всеки ученик. | |
Меню Отчети в ScormМеню Отчети се намира в горната част на екрана след добавяне на учебно съдържание с дейност Scorm-пакет. От него преподавателят може да прегледа решенията на всички ученици, подредени в табличен вид, а също и да ги изтегли и запази в текстов файл или в Excel формат с бутоните под таблицата. | |