Skip to main content
Side panel
Училището БГ
Свободен достъп
Как да работим с Moodle
Как да преподаваме с Moodle
Демонстрация на интерактивни инструменти със свободен достъп
Курсове с кредити
Виртуална стая
English (en)
Български (bg)
English (en)
You are currently using guest access (
Log in
)
Майсторски класове КОМУНИКАТИВЕН ПОДХОД
Home
Courses
Майсторски класове
Майсторски класове
II КЛАС
КРУ 17/ Изразяване на впечатление от самостоятелно прочетено произведение
КРУ 17/ Изразяване на впечатление от самостоятелно прочетено произведение
КРУ 15+17 Доклад-за-книга.pdf
КРУ 15+17 Четящият цилиндър - обратна връзка.pdf
КРУ 15+17 Четящият цилиндър.pdf
Download folder
Майсторски класове
General
II КЛАС
III КЛАС
IV КЛАС
МАТЕРИАЛИ ОТ МАЙСТОРСКИТЕ КЛАСОВЕ
Home
Calendar
◄ КРУ 16/ Изразяване на емоционално-оценъчно отношение към герои
Jump to...
Jump to...
ПОМАГАЛО за прилагане на комуникативен подход в начален етап по БЕЛ в БНУ
ТАБЛИЦА КРУ - II КЛАС
ТАБЛИЦА КРУ - III КЛАС
ТАБЛИЦА КРУ - IV КЛАС
ВСИЧКО В ЕДИН ФАЙЛ
УП за II клас в чужбина (Модул 2)
КРУ 1/ Информация за себе си, самопредставяне, формуляр
КРУ 2/ Последователни действия от ежедневието
КРУ 3/ Участие в диалози от ежедневието
КРУ 4/ Речев етикет/ вълшебни думи
КРУ 5/ Съобщение, покана
КРУ 6/ Поздравителна картичка
КРУ 7/ Описание на предмет
КРУ 8/ Описание на приятел
КРУ 9/ Описание на стая
КРУ 10/ Описание на растение
КРУ 11/ Описание на животно
КРУ 12/ Преразказ на кратък художествен повествователен текст
КРУ 13/ Съчинение на разказ по преживяване
КРУ 14/ Приказка по словесна опора
КРУ 15/ Отговаряне на въпроси към изучено/прочетено литературно произведение
КРУ 16/ Изразяване на емоционално-оценъчно отношение към герои
УП за III клас в чужбина (Модул 2)
КРУ 1 Преразказ на достъпен нехудожествен текст
КРУ 2 Извличане на информация от нехудожествени текстове
КРУ 4 Текст по аналогия на приказка
КРУ 5 Текст с предложен литературен герой
КРУ 6 Размяна на информация по ежедневни въпроси
КРУ 7 Презентация: представяне и отговаряне на въпроси
КРУ 8 Писмо
КРУ 9 Отправяне на пожелания
КРУ 10 Изразяване на благодарност
КРУ 11 Изразяване на предпочитание
КРУ 12 Преразказ на кратък художествен текст
КРУ 13 Описание на обкръжаваща среда
КРУ 14 Описание на ежедневни дейности и ситуации
КРУ 15 Емоционално-оценъчно отношение към художествени произведения
УП за IV клас в чужбина (Модул 2)
КРУ 1 Разбират диалог във филм, когато има визуален контекст
КРУ 2 Разбират общия смисъл на разговор и различава промяната на темата на дискусия, ако се говори бавно и ясно
КРУ 3 Разбират връзката между темата и заглавието на текста
КРУ 4 Съчиняват текст по аналогия (по модел)
КРУ 5 Съчиняват текст по картина от художник, фотография или друго изображение.
КРУ 6 Изказват мнение за ситуация или събитие.
КРУ 7 Разказват преживени случки
КРУ 8 Преразказват сбито съдържанието на художествен повествователен текст
КРУ 10 Разбират описание на и описват познати места
КРУ 11 Разбират описание на и описват често срещани предмети
КРУ 12 Описват ежедневни дейности у дома или училище
КРУ 13 Съчинява текст в отговор на въпрос по съдържанието на изучавано литературно(вкл.фолклорно) произведение
КРУ 14 Разбират важната информация в написан текст
КРУ 15 Аргументират отговора си на въпрос, свързан със съдържанието на художествен и нехудожествен текст
КРУ 16 Изразяват емоционално-оценъчно отношение към герои, епизоди, картини
ПРЕЗЕНТАЦИЯ "Езикови лостове за прилаганее на комуникативния подход..."
ПРЕЗЕНТАЦИЯ УЕБИНАР - проф. Габриела Ник. Илиева
ЗАПИС НА УЕБИНАРА
Наръчник Интегрирана езикова подкрепа
УП за III клас в чужбина (Модул 2) ►