Skip to main content
Side panel
Училището БГ
Свободен достъп
Как да работим с Moodle
Как да преподаваме с Moodle
Демонстрация на интерактивни инструменти със свободен достъп
Курсове с кредити
Виртуална стая
English (en)
Български (bg)
English (en)
You are currently using guest access (
Log in
)
Майсторски класове КОМУНИКАТИВЕН ПОДХОД
Home
Courses
Майсторски класове
Майсторски класове
III КЛАС
КРУ 9 Отправяне на пожелания
КРУ 9 Отправяне на пожелания
КРУ 9_Пожелания_Празници.pdf
Download folder
Майсторски класове
General
II КЛАС
III КЛАС
IV КЛАС
МАТЕРИАЛИ ОТ МАЙСТОРСКИТЕ КЛАСОВЕ
Home
Calendar
◄ КРУ 8 Писмо
Jump to...
Jump to...
ПОМАГАЛО за прилагане на комуникативен подход в начален етап по БЕЛ в БНУ
ТАБЛИЦА КРУ - II КЛАС
ТАБЛИЦА КРУ - III КЛАС
ТАБЛИЦА КРУ - IV КЛАС
ВСИЧКО В ЕДИН ФАЙЛ
УП за II клас в чужбина (Модул 2)
КРУ 1/ Информация за себе си, самопредставяне, формуляр
КРУ 2/ Последователни действия от ежедневието
КРУ 3/ Участие в диалози от ежедневието
КРУ 4/ Речев етикет/ вълшебни думи
КРУ 5/ Съобщение, покана
КРУ 6/ Поздравителна картичка
КРУ 7/ Описание на предмет
КРУ 8/ Описание на приятел
КРУ 9/ Описание на стая
КРУ 10/ Описание на растение
КРУ 11/ Описание на животно
КРУ 12/ Преразказ на кратък художествен повествователен текст
КРУ 13/ Съчинение на разказ по преживяване
КРУ 14/ Приказка по словесна опора
КРУ 15/ Отговаряне на въпроси към изучено/прочетено литературно произведение
КРУ 16/ Изразяване на емоционално-оценъчно отношение към герои
КРУ 17/ Изразяване на впечатление от самостоятелно прочетено произведение
УП за III клас в чужбина (Модул 2)
КРУ 1 Преразказ на достъпен нехудожествен текст
КРУ 2 Извличане на информация от нехудожествени текстове
КРУ 4 Текст по аналогия на приказка
КРУ 5 Текст с предложен литературен герой
КРУ 6 Размяна на информация по ежедневни въпроси
КРУ 7 Презентация: представяне и отговаряне на въпроси
КРУ 8 Писмо
КРУ 10 Изразяване на благодарност
КРУ 11 Изразяване на предпочитание
КРУ 12 Преразказ на кратък художествен текст
КРУ 13 Описание на обкръжаваща среда
КРУ 14 Описание на ежедневни дейности и ситуации
КРУ 15 Емоционално-оценъчно отношение към художествени произведения
УП за IV клас в чужбина (Модул 2)
КРУ 1 Разбират диалог във филм, когато има визуален контекст
КРУ 2 Разбират общия смисъл на разговор и различава промяната на темата на дискусия, ако се говори бавно и ясно
КРУ 3 Разбират връзката между темата и заглавието на текста
КРУ 4 Съчиняват текст по аналогия (по модел)
КРУ 5 Съчиняват текст по картина от художник, фотография или друго изображение.
КРУ 6 Изказват мнение за ситуация или събитие.
КРУ 7 Разказват преживени случки
КРУ 8 Преразказват сбито съдържанието на художествен повествователен текст
КРУ 10 Разбират описание на и описват познати места
КРУ 11 Разбират описание на и описват често срещани предмети
КРУ 12 Описват ежедневни дейности у дома или училище
КРУ 13 Съчинява текст в отговор на въпрос по съдържанието на изучавано литературно(вкл.фолклорно) произведение
КРУ 14 Разбират важната информация в написан текст
КРУ 15 Аргументират отговора си на въпрос, свързан със съдържанието на художествен и нехудожествен текст
КРУ 16 Изразяват емоционално-оценъчно отношение към герои, епизоди, картини
ПРЕЗЕНТАЦИЯ "Езикови лостове за прилаганее на комуникативния подход..."
ПРЕЗЕНТАЦИЯ УЕБИНАР - проф. Габриела Ник. Илиева
ЗАПИС НА УЕБИНАРА
Наръчник Интегрирана езикова подкрепа
КРУ 10 Изразяване на благодарност ►