Представяне по теми

  • Главна

  • 09.09.2023 г- Официално откриване на учебната година/ Родителска среща

    10:00 ч. Родителски срещи 

    11:00 ч. Официално откриване на учебната година


    • 16.09.2023 г. Входяща диагностика

      Днес започваме обучението по Модул 1- Български език:  А1.1 (4 учебни часа)

      • Здравей, училищно звънче!
      • Учим и играем/ Лични местоимения
      • Моите приятели / той, тя, то
      • Входяща диагностика- БЕЛ

    • 23.09.2023 г.

      Модул 1- Български език:  А1.1/ Модул 2- Предбуквен период (4 учебни часа)
      • Нашето здраве / Глаголът съм- Очаквани резултати: Ученикът знае спрежението на глагола съм. Използва глагола съм в изречения. Осмисля приликите и разликите между формите на глагола съм в българския език и езика на съответната страна.
      • Нашата храна / Въпроси и отрицание с глагола съм- Очаквани резултати: Ученикът образува отрицателните и въпросителни форми на глагола съм
      • Семейство / Род на съществителните имена- Очаквани резултати: Ученикът ползва формалните признаци за определяне рода на съществителното име. Осмисля приликите и разликите между формите и употребата  на съществителното име в български език и езика на съответната страна.
      • Моят дом / Род на съществителните имена- Очаквани резултати: Ученикът познава формалните признаци за определяне на рода на съществителното име
      • Думи и звукове. Звук и буква Аа - Буквар- стр. 5-7/ Тетрадка по писане- стр. 6-9

    • 30.09.2023 г.

      Модул 1- Български език:  А1.1- Предбуквен период (4 учебни часа)
      • Животните край нас / Род на съществителните имена- стр.16-17
      • Нашите рисунки / Число на съществителните имена- стр. 18-19
      • Нашето училище / Глаголите имам и нямам- стр. 20-21
      • В зоопарка / Въпроси с думите ли и нали- стр. 22-23

    • 07.10.2023 г

      Модул 1- Български език:  А1.1/ Модул 2- Звук и буква М (4 учебни часа)
      • Дневен режим / Въпроси с думите кой, кога, къде- стр. 24-25
      • Нашите дрехи / Въпроси с думите кой, коя, кое, кои- стр.26-27
      • Сезони / Въпроси с думите защо, как, какъв- стр.28-29
      • Звук и буква Мм- Учебник стр.8-9/ Тетрадка по писане- стр.10-11  
      В този урок:


    • 14.10.2023 г.

        Модул 1- А1.1
        • Рожден ден / Числителни имена от 1 до 20- стр.30-31
        • Детски празник / Числителни имена от 20 до 100
        • Моята родина / Националности/ Изписване на елементи З и Х


      • 21.10.2023 г. "Кавал парк" с Богдан Дарев

        За съвременните будители, българския дух и фолклор от първо лице.

      • 28.10.2023 г.

        • В магазина / Преговор на наученото
        • Картинен речник/ Изписване на елементи Лл, Оо, з, 
        • Звук и буква Ее/ Звук и буква Нн- стр. 10-13 в учебника/ Тетрадка по писане- стр.12-15

      • 11.11.2023 г.

        • 18.11.2023 г.

          • Звук и буква Рр-Буквар -стр.20-21/Т-стр.22-23


          • Звук и буква Уу -Буквар-стр. 22-23/ Т- стр.24-25

        • 25.11.2023 г.


          • Самостоятелна работа върху звук и буква УУ - вижте приложения файл

            • Звук и буква Ъъ-Буквар стр.24-25/Т- стр. 26-27
          • Коледарски наричания- (текстовете са в бележниците на децата Ви. Моля да се научат наизуст)
          • Песен за снежинката - разучаване на текст (песен за коледното тържество)

        • 02.12.2023 г.

          • Звук и буква Йй
          Урок за нови знания (в учебника на стр. 26-27) и урок за упражнения( в тетрадката по писане на стр. 28-29), в които ще научиш да:

          • Звук и буква Яя 
          Урок за нови знания (стр.28-29 в учебника) и урок за упражнения ( стр. 30-31), в които ще научиш да я пишеш и да:


          • Писане на свързващи елементи, букви и срички с изучените. ( Т по писане- стр.32-33)


        • 09.12.2023 г.

          • Откриване на гласни звукове и буквите Л,М,Р,Н,Й. Четене на срички и думи с изучените букви.( стр.30-31 в учебника; Тетрадка по писане- стр. 3)
          • Звук и буква Тт ( Учебник на стр. 32-33; Тетрадка по писане- стр.34-35)
          • Звук и буква Дд (Учебник- стр.34-35; Тетрадка по писане- стр. 36-37)
          • Подготовка за коледен празник- рецитиране на стихотворения и разучаване на песни

        • 13.01.2024 г.

          • Преговор ( диктовка)
          • Звук и буква Сс
          • Звук и буква Зз

        • 20.01.2024 г

          • Преговор на изученото до момента ( Звукове и букви, думи и изречения, писане на "с" или "със", "и" или "й" в края на думите)
          • Звук и буква Кк 
          • Звук и буква Гг
          • Междинна диагностика

        • 27.01.2024 г.

          • Звук и буква Пп. Писане на буква Пп. Четене на срички с буква п.  (Буквар стр.44-45/ Тетрадка по писане- стр.46-47)
          • Междинна диагностика (с втора група ученици)
          • Звук и буква Бб. Писане на буква Бб. Четене на срички с буква б. (Буквар стр.46-47/ Тетрадка по писане- стр.48-49)
          • Четене с разбиране: "На сватба" по Ран Босилек. Работа с текста ( самостоятелна работа по текста)
        • 03.02.2024 г.

          • Звук и буква Фф. Писане на буква Фф. Четене на срички
          • Звук и буква Вв. Писане на буква Вв. Четене на срички, думи и изречения. Въвеждане на понятието "текст"
          • Звук и буква ШшПисане на буква Шш. Четене на срички
          • Подготовка за "Празник на буквите"

        • 10.02.2024 г.

              • Звук и буква Жж. Писане на буква Жж. Четене на срички, думи и изречения, текст ( стр.54-55)

            • Четем и пишем с буквите на звучни и беззвучни съгласни. (У-стр.56-57/ Тетрадка по писане- стр.58-59)
            • Звук и буква Чч и Цц. Четене на срички, думи и изречения и  писане на буква Чч и Цц (Буквар- стр 58-59/62-63; Тетрадка по писане стр.60-61/ 64-65)
            • Двойки съгласни звукове- звучни и беззвучни.  ( Буквар- стр. 56-57)

          • Четене с разбиране: "Брезичка" Дора Габе. Работа с текста ( самостоятелна работа)

        • 17.02.2024 г.

          • Звук и буква Хх. Четене на срички, думи и изречения и  писане на буква Хх ( Буквар- стр.60-61/ Тетрадка по писане- стр.62-63)
          • Звук и буква Щщ. Четене на срички, думи и изречения и  писане на буква Щщ ( Буквар- стр.64-65/ Тетрадка по писане- стр.66-67)
          • Звук и буква ЮюЧетене на срички, думи и изречения и  писане на буква Юю ( Буквар- стр.66-67/ Тетрадка по писане- стр.68-69)
          • Четене с разбиране: "Магаре и кон" . Работа с текста ( самостоятелна работа)
          • Репетиция за "Празник на буквите с благодарност за мама"

        • 24.02.2024 г.

          • Буква ь. Буквосъчетания йо и ьо
          • Четене с разбиране: "Живи гъби" и "Две птици певици" Асен Босев. Работа с текстове ( допълнителна работа у дома)
          • Репетиция за "Празник на буквите с благодарност за мама"

        • 02.03.2024 г. Тема: Трети март

          • Мога да пиша- стр.72-73 в тетрадка по писане
          • Трети март- Атанас Стоянов/ Обич- Дора Габе
          • Репетиция "Празник на буквите с благодарност за мама"
          • Проект "Българските знамена"
          В този урок ще научите:
          • какво празнуваме на Трети март
          • какво означават цветовете на българското знаме;
          • коя песен е химн на нашата родина.

          Молитва за България- ще чуем песента ( в ресурса на учителя)

          • За какво се пее в песента?
          • Какви чувства изпитваш, когато слушаш тази песен?

          Борци за свобода

          • Кои български герои познаваш?
          • Какво знаеш за тях?

          "Трети март "- стихотворение на Атанас Стоянов
          "Обич"- стихотворение на Дора Габе
          • Избери едно от стихотворенията и го научи наизуст

          Бранителите на Стара Загора
          По време на освободителната война край град Стара Загора шепа български воини смело се сражават за освобождението на родната земя. Те бранят храбро знамето и не позволяват то да попадне в плен на врага. В тяхна чест е издигнат огромен паметник във формата на знаме.

          • Разкажи какви паметници, свързани с освобождението на България, има в твоя роден край ( или в този на твои близки роднини в България)- желаещите деца може да нарисуват познат за тях паметник и да донесат рисунките си в училище на 9 март.
          • Какво символизират цветовете на българското знаме?
          • Проект "Българските знамена"

          В този проект участват ученици от всички паралелки с изработване на рисунки, апликации и информация за българските знамена. Проектът е с групова и индивидуална задача към всяка паралелка и учениците в нея. 

          Първокласниците трябва да изработят у дома българския флаг, като използват различни материали ( боички, пастели, моливи, платове, капачки, отпадъчни пластмасови цветни материали или текстил- нека са креативни). Изработката не трябва да е по-голяма от формат А4. Могат да напишат и кратки изречения около флага- за символиката на цветовете или кога е приет за национален символ. 

          Ще се радвам ако съдействате на децата си и им разкажете малко повече за някое бойно знаме на България и така да запалим интереса им към родната история. 

          Децата до края на месец март трябва да донесат в училище готовата продукция, която заедно с целия клас ще оформим в общ плакат. 

          Изложбата по проекта ще може да видите по повод Априлското въстание на 20 април в сградата на училището ни.



        • 09.03.2024

          “Празник на буквите с благодарност за мама”

          Упражнения за преговор (асинхронно обучение)

          • Правилно изписване на буквите от азбуката
          • Произношение и правопис на звукосъчетанията “ьо” и “йо” в думите
          • Видове изречения: Въпросителни и Съобщителни
          • Правопис на “с” или “със”/ “в” или “във” в изреченията. 
          • Звукосъчетания “Дж” и “дз”

        • 16.03.2024

          • Правилно писане на изречения ( Тбе- стр.4-5)
          • Употреба на главни букви ( Тбе- стр. 6-7)
          • Всички букви зная. Мога да чета: 

                             "Родна реч" на Ран Босилек и "Прозорче към света" на Георги Веселинов ( БЕ и Читанка- стр. 70-71)

                             "България" на Христо Черняев ( стр.72) и "Аз съм българче" на Иван Вазов ( стр. 73)

          • Устно и писмено общуване ( Тбе- стр.20-21)

        • 23.03.2024 г

          • В гнездото ( Читанка- стр. 74-75)
          • Пренасяне на части от думата на нов ред. ( Тбе- стр.8-9)
          • Устно и писмено общуване. ( Тбе- стр. 20-21)
          • Учтивите думи при общуване ( Тбе- стр. 22-23)
          • Текст. Заглавие на текста ( Тбе- стр.24-25)

          • 13.04.2024

            • "Чудното гнездо" (Тетрадка по български език- стр. 26-27)
            • Гласните звукове и техните букви (Тетрадка по български език- стр. 10-11)

          • 20.04.2024

            • Двама другари- българска народна приказка ( БЕ- стр. 76-77)
            • Съгласните звукове и техните букви ( Тбе- стр.12-13)
            • Употреба на й или и в думите. ( Тбе- стр.14-15)
            • Правилно писане на думи с йо и ьо. ( Тбе- стр.16-17)

          • 27.04.2024

            • Християнските празници Лазаровден, Цветница и Великден
            • Как се пишат поздравителни картички
            • Трудности при писане ( Обобщение)- Тбе стр.18