Представяне по теми
10.09.2022 НАЧАЛЕН ПРЕГОВОР- Какво знам за околния свят
1. Отворете учебника и си припомнете изученото във втори клас чрез устно обсъждане на задачките на стр. 6-7.
2. Направете упражненията в "Какво знаем за света около нас" ( зеленото куфарче в темата).
За тези 13 задачи ще имате на разположение 40 минутки. Прочетете урока преди да започнете да ги изпълнявате, за да си припомните изученото във втори клас ( стр. 6-7 в учебника по Човекът и обществото).
Тестът бе отворен за закъснелите ученици, но ще имат право само на един опит за изпълнение и то само до 17 септември 2022.
Срокът е удължен до 22/09/2022, 23:00 часа.
Скала за оценяване:
Уважаеми родители, за да решат децата този тест, трябва да им го разпечатате. Попълва се със син химикал направо върху листа. След завършване на теста, същият се снима и прикачва в "синьото куфарче", за да го проверя и оценя. За този тест децата са се подготвяли в час по Човекът и обществото. Част от децата вече са го направили и съм го събрала за проверка. Ако вашето дете е присъствало на 10 септември в клас, не е необходимо да прави теста отново. Аз ще нанеса ръчно оценката в е-дневник. Решението на теста може да видите и да ми подпишете на 17/09 от 8:30-8:50 ч в кабинет 57- нашата класна стая.
Разпечатайте, решете със син химикал, снимайте и приложете попълнен теста-Входно ниво-ЧО_3
За него ще получите оценка.
03.12.2022 г. Водата в полза на хората. ПРИРОДНИТЕ БОГАТСТВА И ТРУДЪТ НА ХОРАТА
1. Изгледайте записа на двете части от урока на Уча се ТУК.
2. Прочетете урока на стр.32-35 от учебника по Човекът и обществото.
3. Изтеглете файла от Самостоятелната работа и попълнете упражненията в него. Приложете ми ги за проверка и оценяване не по-късно от 18:30 ч днес, 3 декември.
4. Направете домашното задание в Тетрадката по Човекът и обществото- Упр. 1 и 2 на стр. 13. Прикачете ми за проверка към "Домашно задание- Тчо стр. 13
14.01.2023 г. ТРАКИТЕ-НАШИТЕ НАЙ-ДАЛЕЧНИ ПРЕДЦИ
1.Прочетете урока на стр. 44-45 в учебника по ЧО. Изгледайте записът на урока и прикачените видеоматериали в темата.
2. Изтеглете прикачения файл в самостоятелното задание и го попълнете. Прикачете го за проверка в "Самостоятелно задание "Траките"
3. В Тетрадката по ЧО направете всички упражнения на стр.16. Прикачете ми з проверка към Домашна работа "Траките"
Изгледайте видеоматериала за траките ТУК.
Изтеглете файла, попълнете упражненията в него. Прикачете ми снимка на страничките, за проверка. Децата от присъствена форма ще бъдат оценени в реалната класна стая на това задание.
21.01.2023г Древните българи и славяните
1.Прочетете уроците на стр. 46-49 в учебника по ЧО. Изгледайте записа на урока и прикачените видеоматериали в темата.
2. Изтеглете прикачения файл в самостоятелното задание и го попълнете. Прикачете го за проверка в "Самостоятелно задание "Древните българи и славяните"
3. В Тетрадката по ЧО направете всички упражнения на стр.17. Прикачете ми за проверка към Домашна работа "Древните българи и славяните"
- Още интересни факти за прабългарите и славяните може да научите от това видео тук:
- Натиснете върху линка и направете интерактивното упражнение, за да тествате знанията си за траки, прабългари и славяни ТУК
Прикачете ми страничка 17 от Тетрадката по Човекът и обществото, за да проверя упр. 1-3. Ако не сте ги довършили в клас, моля да го направите у дома, преди да ми прикачите за проверка. На тази работа ще получите оценка.
Подгответе се за тест- междинно ниво по Човекът и обществото като преговорите изучения материал до момента.
Теста ще включва въпроси от географското разположение на България на картата на Европа, природни и географски области в България, траки, древни българи и славяни. Оценката от теста ще бъде определяща за срочна по Човекът и обществото.
Упражнете се като попълните въпросите в теста у дома
28.01.23г- МЕЖДИННА ДИАГНОСТИКА- ТЕСТВАНЕ ЗНАНИЯТА НА УЧЕНИЦИТЕ
Отворете теста и попълнете въпросите в него. Отговорите ви ще бъдат автоматично оценени, а оценката ще бъде с най-голяма тежест при формирането на срочната. В него има 30 въпроса върху изучаван до момента материал.
ВНИМАНИЕ! Тестът ще бъде отворен за поправителен опит с удължено време за решаване( 45 мин) от 28 януари до края на деня на 1 февруари 2022 г. Може да го повторите не по-късно от 1 февруари, след което ще бъде недостъпен, а оценката нанесена автоматично в дневника.
01.04.2023 КНЯЗ БОРИС ПЪРВИ- ПОКРЪСТИТЕЛ НА БЪЛГАРИЯ
Урокът е в учебника на стр.58-59. Тчо- стр.21
1. Прочетете урока на стр.58-59 в учебника.
2. Изгледайте отново приложените видео-материали и записа на урока.
3. В тетрадката по ЧО на стр. 21 направете всички упражнения.
4. За домашна работа- упр.1 и 2 на стр.35 от новото помагало "Работни листове с практически задачи по Човекът и обществото". Може да го изтеглите от курса или да пишете отговорите си направо в платформата или в тетрадката за работа в клас. Прикачете ми за проверка.
Изгледайте видеото
За домашна работа- упр.1 и 2 на стр.35 от новото помагало "Работни листове с практически задачи по Човекът и обществото". Може да го изтеглите от курса или да пишете отговорите си направо в платформата или в тетрадката за работа в клас. Прикачете ми за проверка.
22.04.2023 КИРИЛ И МЕТОДИЙ
1. Прочетете урока на стр. 60-61 в учебника по Човекът и обществото.
2. Изгледайте прикачените видеоматериали ТУК и записите в платформата и запишете Плана на урока в тетрадките за Работа в клас.
3. Направете упражненията в Тчо- стр. 22
4. Домашна работа: попълнете на стр.35 в "Работни листове с практически задачи по Човекът и обществото Атласи 3.клас" задача 2 и 3. Прикачете за проверка в платформата.
За Кирил и Методий- видеоматериал
План на урока:
1. Как била създадена нашата азбука
а) Гръцката и латинската азбука
б) Братята Кирил и Методий
2. Учениците на светите братя в България
а) Княз Борис приема учениците на Кирил и Методий
б) Дейността на Климент и Наум в Плиска и Охрид
- Просветителска и книжовна дейност
855 г- създаването на славянската азбука във Византия. България се явява спасител за славянската азбука.
1. Направете упражненията в Тчо- стр. 22
2. Домашна работа: попълнете на стр.35 в "Работни листове с практически задачи по Човекът и обществото Атласи 3" задача 2 и 3. Прикачете за проверка в платформата.
- Тази тема
29.04.2023 Българите в Османската империя.
В този раздел ще научите за:
- Животът на българите под османска власт ( Ч)_ стр.80-81/Тчо- стр.28)- 22-29.04.2023
- Съпротивата срещу завоевателите. ( ЧО-стр.82-83/Тчо-стр.29)-22-29.04. 2023
- Априлското въстание на българите- Виртуална разходка с Исторически музей-Батак (ЧО- стр.94-95/ Тчо- стр.34)-22.04.2029
- Освобождението на България ( ЧО- стр. 98-99 / Тчо- стр.35)-29.04.-05.05.2023
В тетрадката по ЧО на стр. 29 попълнете упр.1-4 и прикачете за проверка и оценяване.
Срок за изпълнение- до 05/05
В тетрадката по ЧО на стр.29 попълнете упр.1-5 и прикачете за проверка и оценяване.
Срок за изпълнение до 05/05
В тетрадката по ЧО на стр.34 попълнете упр.1-4 и предайте за оценяване.
Срок за изпълнение до 05/05
В тетрадката по ЧО на стр.35 направете упр.1-4. Прикачете страничката за проверка и оценяване.
Срок за изпълнение до 12/05
За да изгледате уроците в Уча се трябва да имате абонамент в сайта им. Ето и линковете към уроците от раздела:
https://ucha.se/watch/8992/zhivotat-na-balgarite-i-silata-na-hristianskata-viara/urok/29870
https://ucha.se/watch/10010/mirni-i-vaorazheni-formi-na-saprotiva-na-balgarite-sreshtu-osmanskata-vlast/urok/23761
https://ucha.se/watch/10840/aprilskoto-vastanie/urok/23767
За по-любознателните има прикачен работен лист, който могат да разпечатат и да попълнят. ( На присъствените ученици листът е раздаден за работа в часа след беседата с Исторически музей в гр. Батак)
06.05.2023 Цар Симеон Велики. Българският “Златен век”
1. Прочетете урока на стр.62-63 в учебника
2. В Тчо на стр.23 попълнете всички упражнения
3. Прикачите стр 23 от Тчо в Самостоятелно задание ( синьо куфарче) за проверка и оценяване
1. В Тчо-стр. 23 направете упражненият и прикачите в платформата за проверка.
2. Направете упражненията включени в зеленото куфарче в темата “Цар Симеон Велики”
Направете упражненията. Съберете максимален брой точки (16), за да получите отлична оценка (6).
Начало за решаване: 06/05 след 09:00 часа
Краен срок: до 03/06, 0:00 часа
Оценяване: Средна оценка за двата опита
Приятна работа.
13.05.23 ЦАР САМУИЛ- ЗАЩИТНИК НА БЪЛГАРИЯ
1. Урока ще намерите на стр.66-67. Прочетете го и изгледайте записа на часа в платформата.
2. Запишете плана на урока в тетрадките си.
3. Попълнете в тетрадката по ЧО на стр. 24 всички упражнения и прикачете за проверка в Самостоятелна работа ( синьо куфарче).
Направете самостоятелно упр.1-5 на стр.24 в тетрадката по ЧО. Прикачете за проверка и оценка.
20.05.2023 ВЪЗСТАНОВЯВАНЕТО НА БЪЛГАРИЯ. АСЕНЕВЦИ: ПЕТЪР И АСЕН- ОСВОБОДИТЕЛИТЕ НА БЪЛГАРИЯ- асинхронно (самостоятелно до 3.06)
1. Урока ще намерите на стр.70-71. Прочетете го и самостоятелно направете упражненията в тетрадката.
2. Запишете план на урока в тетрадките си.
3. Попълнете в тетрадката по ЧО на стр. 25 всички упражнения и прикачете за проверка в Самостоятелна работа ( синьо куфарче).
Тчо- стр. 25, направете упражненията и прикачете за проверка.
03.06.2023 ИЗХОДЯЩА ДИАГНОСТИКА ПО ЧО в 3. клас- самостоятелно ( асинхронно)
В този тест ще имате 18 въпроса, които трябва да решите за 45 минутки. Всеки въпрос ви носи определен брой точки, като общият им брой е 25т.
Може да решите теста два пъти, като за оценка ще се отчита средната от двата опита.
Тестът ще е отворен за решаване от 24.05 до 3.06.2023 г.
Примерна скала за оценяване: 0-9т= Слаб(2); 10-13 т.= Среден(3); 14-17 т- Добър(4); 18-21т- Много добър (5); от22 до 25 точки-Отличен(6)