Главна
УЧЕБНИЦИ И ПОМАГАЛА, ПО КОИТО ЩЕ РАБОТИМ ТАЗИ УЧЕБНА ГОДИНА
УЧЕБНИЦИ И ПОМАГАЛА, ПО КОИТО ЩЕ РАБОТИМ ТАЗИ УЧЕБНА ГОДИНА
Днес в часовете по български език вие ще научите:
ПРОЧЕТИ И НАУЧИ СЪДЪРЖАНИЕТО НА УРОКА НА СТРАНИЦИ 6 И 7 ОТ ПОМАГАЛОТО ПО БЪЛГАРСКИ ЕЗИК ЗА 5 КЛАС
Препиши плана на урока в тетрадката за работа в клас.
КРАЕН СРОК ЗА ПРЕДАВАНЕ НА ДОМАШНОТО - ВЕЧЕРТА НА ЧЕТВЪРТЪК 22 СЕПТЕМВРИ!
Краен срок за предаване на домашното - четвъртък 22 септември!
Днес в часовете по български език вие ще научите:
ПРОЧЕТИ И НАУЧИ СЪДЪРЖАНИЕТО НА УРОКА НА СТРАНИЦИ 16 И 17
ОТ ПОМАГАЛОТО ПО БЪЛГАРСКИ ЕЗИК ЗА 5 КЛАС
Днес в часовете по български език вие ще научите:
ПРОЧЕТИ И НАУЧИ СЪДЪРЖАНИЕТО МУ
Днес в часовете по български език вие ще упражните и затвърдите знанията си за:
Всичко това ще стане, като направите упражненията от обобщителния урок на страници 36 и 37 от учебника по български език.
Изгледай видеото, за да си припомниш строежа на текста. Така ще можеш и успешно да си направиш и домашното!
Днес в часовете по български език вие ще научите:
ПРОЧЕТИ И НАУЧИ СЪДЪРЖАНИЕТО МУ
ИЗГЛЕДАЙ ВИДЕО УРОКА - РЕЧНИКОВО И ГРАМАТИЧНО ЗНАЧЕНИЕ НА ДУМАТА, ЗА ДА ЗАТВЪРДИШ ЗНАНИЯТА СИ!
Ако се нуждаете от помощ при решаването на задачите, обърнете се към вашите родители!
ПРОЧЕТИ И НАУЧИ СЪДЪРЖАНИЕТО МУ
ИЗГЛЕДАЙ ВИДЕО УРОКА - ВИДОВЕ ДУМИ СПОРЕД РЕЧНИКОВОТО ИМ ЗНАЧЕНИЕ И ЗВУКОВИЯ ИМ СЪСТАВ, ЗА ДА ЗАТВЪРДИШ ЗНАНИЯТА СИ ОТ НАУЧЕНОТО!
Днес в часовете по български език вие ще научите:
ПРОЧЕТИ И НАУЧИ СЪДЪРЖАНИЕТО МУ
ИЗГЛЕДАЙ ВИДЕО УРОКА - ПРАВОПИС И ПРАВОГОВОР НА ДУМАТА В ЗАВИСИМОСТ ОТ НЕЙНИЯ МОРФЕМЕН СТРОЕЖ
, ЗА ДА ЗАТВЪРДИШ ЗНАНИЯТА СИ ОТ НАУЧЕНОТО!Днес в часовете по български език вие ще научите:
ПРОЧЕТИ И НАУЧИ СЪДЪРЖАНИЕТО МУ
Днес в часовете по български език вие:
Ще си припомните:
Ще научите:
ПРОЧЕТИ И НАУЧИ СЪДЪРЖАНИЕТО МУ
Днес в часовете по български език вие ще научите:
ПРОЧЕТИ И НАУЧИ СЪДЪРЖАНИЕТО МУ
http:// | |
---|---|
Днес в часовете по български език вие ще научите:
А в края на днешните часовете, вие ще можете да:
ПРОЧЕТИ И НАУЧИ СЪДЪРЖАНИЕТО МУ
Кликни с мишката върху интерактивнната дейност - ПРИТЕЖАТЕЛНО МЕСТОИМЕНИЕ, ВЪЗВРАТНО ПРИТЕЖАТЕЛНО МЕСТОИМЕНИЕ
Днес в часовете по български език вие ще научите:
От днес започваме работа по помагалото по български език за 5 клас по общата европейска езикова рамка. То е структурирано така, че да подпомиогне обучението на децата като вас, които живеете в чужбина.
Ето как изглежда корицата му: Това помагало ще те поведе по вълнуващия път към родината ни България. Чрез него ще научиш още по - добре българския език и така ще се превърнеш в един от пазителите на родното слово и на паметта на дедите ни, където и да са по света. Бъди упорит. Помни, че България е навсякъде, където има българи, и у всеки българин, който я носи в сърцето си! В пътешествието в пъстрия свят на на българския език, което ти предстои, ще вървиш по-уверено, ако знаеш кои са важните спирки по пътя ти - рубриките в помагалото, и какви дейности трябва да изпълняваш, следвайки напътствията на твоя учител. |
---|
Избери с мишката иконата ЗАДАНИЕ отвори файла и в него ще намериш инструкции за домашната работа.
КРАЕН СРОК ЗА ПРЕДАВАНЕ НА ДОМАШНОТО - ВЕЧЕРТА 23:59ч НА ЧЕТВЪРТЪК 26 януари.
Попълнете работните листове, които раздадох в клас и ги прикачете за проверка тук.
Онези от вас, които отсъстваха или са били онлайн ще трябва да си свалят файла и да работят в тетрадките ако не могат да го принтират.
Това е моята любима схема на глаголните характеристики, която може да ви помага винаги. Цветна, весела и кратка, но с най - необходимата информация. Когато си отворите файла ще я виждате и четете добре.
Този урок е кратък, картинков и затвърждаващ знанията за миналото несвършено време на глагола. Различния начин на представяне на материала може пък да допадне повече на някои.Важното е да отделите време, за да разберете дали сте в миналото или продължавате напред без да спирате да се забавлявате.
И за да не се повтарям, само отбелязвам, че урока за миналото време също ще ви е от полза да го изгледате.Не е много. А мисля, че можем да си организираме и състезание в час като откривате и определяте глаголите в текст. Ако обещаете да се справите с тези времена, друг път ще се поразровим и в още по-интересни приказни глаголни форми.
Мили деца, аз ще ви дам текст, който вие внимателно трябва да прочетете. След това си направете табличка в тетрадките с две колони. В първата запишете глаголите от минало свършено време, а във втората - глаголите от минало несвършено време.Следващият час, когато дойдете с готовите домашни ще сравним табличките на всички. Ето така може да изглежда вашата:
МИНАЛО СВЪРШЕНО ВРЕМЕ |
МИНАЛО НЕСВЪРШЕНО ВРЕМЕ |
|
|
|
|
|
|
Изтеглете и изгледайте презентацията.
Направете всички упражнения.
Прикачете в синьото куфарче домашната работа, която е в края на тази презентация.
Изгледайте презентацията.
Направете упр. 12, 13, 14 и 15 от нея ( презентацията) в тетрадките си и ми прикачете страничките за проверка.
Свалете и изгледайте презентацията. В края ѝ ще намерите домашната работа. Отговорете на въпросите като записвате отговорите си в платформата- в синьото куфарче или ми прикачите страничка с изпълнението.
Добавете тук изпълнението на домашната си работа, условието на която ще откриете в презентацията.
Изтеглете и прочетете презентацията. Попълнете упражненията в тетрадките си. В слайд 26-30 е вашата домашна работа, чиито разяснеия ще намерите в края на презентацията.
Изгледайте презентацията. В края ще намерите условията на домашната работа. Записвайте отговорите си в тетрадките и прикачете за проверка тук.
Това е задача от вашия учебник, която след като си научите урока, ще можете да я решите и да я представите в готов вид. Можете да запишете задачата в платформата или да работите във вашата тетрадка, след това да снимате и да качите файла. Успех!
В този урок ще научите:
Изтеглете и разгледайте презентацията, за да си припомните наученото. На страница ( слайд) 11-14 ще намерите упражнения, които ако не сте довършили трябва да направите, като ги запишете в тетрадката за "работа в клас" и да редактирате текста от стр.14 (слайда в презентацията).
За ваше удобство ще го добавя в заданието-синьото куфарче, където трябва да прикачите изпълнението на упражненията и домашната работа за проверка и оценяване.
Пожелавам Ви приятна работа и успешна нова седмица!
Изгледайте кратките видеа на Академико за:
Подлог https://www.youtube.com/watch?v=7_YYdajxpFs&t=25s
Сказуемо
Припомнете си изученото с помощта на записа на урока или в Уча се!
Прочетете преразказа на петокласника и поправете грешките при членуване, които е допуснал. Препишете в тетрадките или направо в платформата и предайте за проверка и оценяване до 30.03.2023 г.
За да изгледате урока трябва да имате абонамент в Уча се!
Отворете и изгледайте презентацията. Направете упражненията от нея. Упражненията от самостоятелната (домашна) работа запишете в тетрадките си и предайте за проверка и оценяване като прикачите в "синьото куфарче"
Попълнете задачи 1-5 от презентацията в тетрадките си. Прикачете тук в "Самостоятелна работа-Допълнение..." ( стр.99-101 от помагалото по български език).
Това задание ще бъде оценено.
Тук нанасям оценките от устно изпитване по темата.
Тук нанасям оценките от устното изпитване на тема "Второстепенни части в изречението". Упражняваме се да правим синтактичен разбор на прости и сложни изречения и преговаряме главни и второстепенни части в изречението.
Дистанционните ученици трябва да ми прибавят стр.110-111 с попълнени всички упражнения от учебното помагало по БЕ