събота, 1 октомври 2022, 15:30
Сайт: Училището БГ
Курс: Как да преподаваме с Moodle (Ниво за средно напреднали) (Ниво за средно напреднали_BG)
Речник: РЕЧНИК
М

Меню История

Меню История е достъпно за преподавателя в Дейност Уики. Уики пази запис на процеса по изграждане на съдържанието под формата на версии. От Меню История преподавателят може да прегледа кой ученик какво съдържание е добавил, като сравни отделните версии на страниците.

Меню Карта

Меню Карта е достъпно за преподавателя в Дейност Уики. Оттук той има достъп до всички страници, добавени в Уики, подредени по азбучен ред.

Меню Коментари

Меню Коментари е достъпно за преподавателя в Дейност Уики.Тук е мястото за коментари и въпроси, които учениците могат да задават, докато работят по съдържанието. Преподавателят може да ги преглежда и да отговаря, за да насочва и подпомага учениците.

Меню Отчети

Меню Отчети е част от Дейност Урок. Преподавателят може дапрегледа подробно изпълнението на всеки ученик.

Меню Отчети в Scorm

Меню Отчети се намира в горната част на екрана след добавяне на учебно съдържание с дейност Scorm-пакет. От него преподавателят може да прегледа решенията на всички ученици, подредени в табличен вид, а също и да ги изтегли и запази в текстов файл или в Excel формат с бутоните под таблицата.

Меню Оценяване на есета

Меню Оценяване на есета е част от Дейност Урок. Ако преподавателят е включил в урока въпроси от тип Есе, тук може да ги провери.

Меню Преглед

Меню Преглед е част от Дейност Урок и позволява на преподавателя види как изглежда готовия урок.

Меню Редакция

Меню Редакция е част от Дейност Урок и позволява на преподавателя да направи промени в страниците от готовия урок.

Меню Файлове

Меню Файлове е достъпно за преподавателя в Дейност Уики и му позволява да добави помощни материали, които учениците да изтеглят и използват.

Метод за навигация

Метод за навигация е настройка при добавяне на Дейност Тест. Тя дава възможност на преподавателя да зададе последователност при отговаряне на въпросите.

В зависимост от целите на теста преподавателят избира между:
- Свободен метод за навигация - ученикът сам избира в какъв ред да отговаря – може да даде отговор първо на лесни за него въпроси, за да има време да помисли повече за по-трудните и да ги реши накрая;
- Последователен метод за навигация - задава строга последователност при решаване. Ако ученикът пропусне въпрос и премине към следващ, няма да може да се върне към него отново.